Pull&Bear

4.1
(289)

Bornova Pull&bear adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Kazımdirik, 372. Sk. No:10, Bornova – İzmir

Telefon : (0232) 339 22 44

Bornova Pull&bear Yol Tarifi

Pull&bear İzmir ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Kazımdirik, 372. Sk. No:10, Bornova – İzmir olan Pull&bear, işletmesine (0232) 339 22 44 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Pull&bear ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Pull&bear yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Pull&bear hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Pull&bear ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Pull&bear ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Pull&bear için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Pull&bear bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Pull&bear sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 4.1 / 5. Toplam Oy : 289

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Bornova Pull&Bear Yorumları

  1. Zara bershka ve pull bear aynı şirketin markaları olduğunu yeni öğrendim. İnanılmaz bir pazarlama taktiği. Eyyy kapitalizm yedin bitirdin bizi bee. Senin de sonun gelecek ama…. Dolar 7.24????

  2. Magazada 50 kisi vardi ,kapilar kapaliydi ve sosyal mesafe yoktu.Personele sorunca da 52 kisiye kadar alabiliyoruz saglik bakanliginin genelgesi dediler.Kapali ortamda 50 Kisi ile covid olmazsak sanirim bir daha hic olmayiz.Ayrica personel sayisi yetersizdi, bir sey sormak istedigimizde kimse yoktu etrafda.Hic memnun kalamadim malesef

  3. Güzel tarz kıyafetler var ama erkekler için saat yüzük gözlük gibi sv şeylerde koymalı bence

  4. Allah aşkınıza patron seçimlerinize dikkat edin birazda olsa önemseleyin, çünkü yoksa ‘Ayça Belder’ gibi cahil, müşteriyi memnun edebilmemek ortaya çıkıyo. Müşteri memnuniyeti zerre umrunda değil, tam tersi. Lütfen her önünüze geleni patron yapmayın. Hep yabancı ülkelere özeniyosunuz ya, keşke çalışma sistemine özenseniz birazcık.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir