Çiçek Sepeti

2.7
(43)

Bornova Çiçek Sepeti adres, telefon, yol tarifi ve yorumları yer almaktadır.

Adres : Kazımdirik, Mustafa Kemal Cd. No:90/A, Bornova – İzmir

Telefon : (0232) 388 56 83

Bornova Çiçek Sepeti Yol Tarifi

Çiçek Sepeti İzmir ilinde hizmet vermektedir. Açık adresi Kazımdirik, Mustafa Kemal Cd. No:90/A, Bornova – İzmir olan Çiçek Sepeti, işletmesine (0232) 388 56 83 nolu telefon numarasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca Çiçek Sepeti ulaşım ve yol tarifi bilgilerini alabilmek için yukarıda yer alan haritayı kullanabilirsiniz. Sayfamızın altında bulunan Çiçek Sepeti yorumları bölümünü inceleyebilir, firma puanını görebilir ve isterseniz sizde yorum yaparak deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Çiçek Sepeti hakkında daha detaylı bilgi almak yukarıdaki bilgileri kullanarak Çiçek Sepeti ile iletişime geçebilirsiniz.

Sayfamızda yer alan Çiçek Sepeti ile ilgili tüm bilgiler Google Maps kaynağından çekilmektedir. Bilgilerin doğruluğundan firmamız sorumlu tutulamaz. Çiçek Sepeti için yapılan yorumların sorumlulukları yorum yapana aittir. Çiçek Sepeti bilgilerinde hata yada eksiklik olduğunu düşünüyorsanız yada Çiçek Sepeti sahibi iseniz ve işletme bilgilerinin kaldırılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Burayı Puanla

5 Yıldıza Kadar Bir Puan Seç

Ortalama Puan : 2.7 / 5. Toplam Oy : 43

Burayı ilk değerlendiren siz olun.

Bornova Çiçek Sepeti Yorumları

  1. Kutuda özel tasarım ayıcıklı bi çiçek siparis ettim siparişimgeldi fakat benim istediğim ürünle hiç bi alakası yoktu.Bana gelen sadece kutu içerisinde kırmızı güller ürünün eksik geldiğini anlatıyorum getiren bey bana isterseniz ayıcıgı arabadan size getirim diyor.Hem yanlış ürün getirdiği halde telefi etmek yerine bana siz bunu sipariş ettiniz deniliyor.Ürünü değiştirmesini benim istediğim ürünü getirmesini söyledim fakat ellerinde stok yokmuş madem stok yok ürünü kaldırın stok güncellenenekadar. Böyle bi saçmalık olamaz müşteri mağduriyeti giderilmiştir. Urunu ben değil gönderdiğim kişi alsa o şekilde yanlış sipariş teslim edilecekti. Cicek sepeti çözüm bulmaya çalış miyor kaç müşteri temsilcisi ile görüşme sağladım. Sözde Türkiye geneli satıcılar ama sözde müşteri öncelikli oluyor. Siparis verirken bence çok iyi düşünün gidin sokak çiçekçi sinden alin en azından ilgi görürsünüz.

  2. Ayıp! Gerçekten ayıp! Daha önce de oldu ama hep idare etmiştik. Halbuki daha ilk istismarda tepkimizi koysaydık üst üste bu saygısızlığı yapamayacaklardı. Çiçeksepeti.com İzmir Bornova şubesi fotoğraflarını da koyduğum şekilde aslında 6, 7 tane olan lilyumu 3 tane göndermiş. Bir de dalga geçercesine sadece biri açmış çiçek, ikisi kapalı. Telefonda hemen diyorlar ki: Kapalı da konabilir, o tomurcuklar sonra açılıyor. Onu sitenizde aylar önce okudum, biliyorum zaten. Özür mahiyetinde doğru düzgün, görkemli bir buket gönderin, yoksa Tüketici Hakları Mahkemesine vereceğim, dedim. Bana sundukları buket en zayıf, en küçük gruptandı. Reddettim. Doğum günü kutlaması içindi. Eylülde de iş kutlaması için sipariş vermiştim, onda da aynısı oldu. Özetle, koskoca Çiçeksepeti hem müşterinin verdiği siparişten çalıyor hem de düzgün bir özür hediyesi bile gönderemiyor. Bizim için Çiçeksepeti bitmiştir. İlgili durum T.C. Mahkemeleri, Tüketici Hakem Heyeti tarafından sonuçlandırılacaktır.

  3. Öğretmenler günü için eşime hediye gönderdim. Hediye teslim edilmediği halde teslim edildi denildi ve anca yaklaşık bir hafta sonra iade edildi ücret. Özel günlerde yaşanacak yoğunluğu kaldıramıyorlar

  4. Eşimin 3 dal olarak sipariş verdiği çiçeğimin dallarından biri kesilip toprağına saklanmış şekilde geldi. 2 daldaki çiçekler dururken diğer daldaki çiçeklerimin solmaya başlaması ile fark ettim. 3 dal olarak almış fakat 2 dal fiyatı ödemiş. Bu tam bir sahtekarlık, kampanyalarına falan hiç güvenmeyin. İtina ile kesildiği o kadar belli ki, hiç içleri acımamış!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir